Palautuskäytäntö
Toivomme, että rakastat tuoliasi, mutta jos käy toisin, voit palauttaa sen 30 vuorokauden kuluessa. Jotta tuotteen voi palauttaa, kaikkien osien tulee olla tallessa, sen tulee olla käyttämätön, pakkauksen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja tuote tulee pakata siihen palautusta varten. Välttääksesi tuotteen vahingoittumisen palautuksen aikana pura se osiin. Yrityksemme ei ota vastuuta vaurioista, jotka tapahtuvat palautettavan tuotteen kuljetuksen aikana. Jotta voimme hyväksyä palautuksen, tarvitsemme kuitin, joka löytyy ”omat sivut” -osiosta. Mikäli tuotteen vastaanottamisesta on kulunut yli 30 päivää, emme valitettavasti voi vaihtaa tuotetta tai palauttaa maksua.
Maksuhyvitys
Kun palauttamasi tuote on saapunut ja tarkastettu, lähetämme sähköpostia, jossa kerromme että tuote on vastaanotettu. Kerromme myös maksun palautuksen hyväksymisestä. Mikäli palautuksesi hyväksytään, maksunpalautus käsitellään ja maksusi hyvitetään automaattisesti tietyn ajan kuluessa luottokortillesi tai samaa maksutapaa käyttäen, jolla alkuperäinen suoritus on tehty.
Myöhästyneet tai suorittamatta jääneet maksuhyvitykset
Jos et ole vielä saanut maksuhyvitystäsi, tarkista ensin pankkitilisi uudestaan. Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä luottokorttisi myöntäjään, sillä palautus saattaa olla nähtävissä vasta jonkin ajan kuluttua. Seuraavaksi kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin. Palautus näkyy usein pankkitilillä vasta tietyn käsittelyajan jälkeen. Jos olet jo tehnyt nämä toimenpiteet etkä silti ole vielä saanut hyvitystä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa: [email protected].
Maksuhyvitykseen eivät kelpaa
- Lahjakortit
- Tuotteet, jotka on ostettu lahjakorteilla tai kaupan luottokortilla (näille ostoksille maksu palautetaan lahjakorttina tai kaupan luottokorttina)
- Tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, ovat vahingoittuneita tai tuotteista puuttuu osia, mikä ei johdu DXRacerin tekemästä virheestä
- Tuotteet, joiden vastaanottamisesta on kulunut yli 30 päivää
Seuraavissa tilanteissa osahyvitys voi tulla kyseeseen:
- Tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa
- Alkuperäinen pakkaus on vahingoittunut tai se puuttuu kokonaan
- Osat eivät ole mukana (tuote ei ole kokonainen)
- Tuote on vaurioitunut palautuskuljetuksen aikana
Aletuotteet
Aletuotteista hyvitetään vain ostohetken hinta, ei tuotteen alkuperäistä hintaa.
Puutteelliset tuotteet
Korvaamme uudella tuotteella vain sellaiset, jotka eivät toimi tai ovat vahingoittuneet. Jos olet saanut tuotteen, joka on puutteellinen, lue takuua ja reklamaatio koskevat tiedot.
Kysy lisätietoja
Saadaksesi lisää tietoja tuotteen palauttamisesta voit ottaa yhteyttä asiakastukeemme sähköpostilla: [email protected]. Palautuksesta ei aiheudu lisäkuluja. Jos palautat tuotteen, jota takuu ei kata, sinun tulee maksaa lähetyskulut itse. Rahtikuluista ei voi saada hyvitystä. Jos lähetät tuotteen, jonka arvo on yli 75 €, kannattaa harkita sellaisen kuljetuspalvelun käyttämistä, jonka avulla lähetyksen kulkua voi seurata tai ottaa kuljetusvakuutus. Me tarjoamme edullisemmat kuljetushinnat palautuslähetyksellesi, joten kannattaa ottaa yhteyttä meihin ennen tuotteen palauttamista.
Yleiset sopimusehdot
Suosittelemme, että tutustut palveluehtoihimme, jotka löydät täältä.