Ostoehdot

1.Osto
Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt, alle 18-vuotiailta tilaajilta vaaditaan huoltajan suostumus. Alaikäinen joka tilaa ilman huoltajan suostumusta ei ole sitoutunut ostoon mutta on korvausvelvollinen MaxGaming (MaxFPS AB): lle aiheutuvista kustannuksista. Tilaukset, jotka on tehty toisen henkilön nimissä, ilman suostumusta, ilmoitetaan asianomaisille viranomaisille. Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat ja mahdolliset tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin varastoa riittää tai kunnes toisin ilmoitetaan



2.Toimitus
Kaikki tilaukset toimitetaan varastostamme Tukholmasta käyttämällä Postnord Logisticsia (http://www.postnordlogistics.fi/fi/Sivut/home.aspx).
Tuotteen toimitusaika on riippuvainen tilatusta tuotteesta ja lisäpalveluista sekä siitä, mihin osoitteeseen tuote on tilattu. Varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä samana arkipäivänä, jos tilaus on tehty ennen klo 18.00 (Suomen aika). Paketit saapuvat yleensä jakelupaikkaan noin 1-3 arkipäivän kuluessa. Kotelot, tietokoneet ja tietyt muut yksittäiset tuotteet toimitetaan erikseen. Jos asiakas valitsee osatoimituksen niin varastossa olevat tuotteet lähetetään välittömästi ja lopputuotteet heti kun ne tulevat varastoomme. Tilaukseen ei tällöin liity ylimääräisiä postikuluja tai muita maksuja.



3.Tuki-asiakaspalvelumme
HUOM! Tällä hetkellä voimme valitettavasti tarjota tukea vain englannin sekä ruotsin kielellä. Saadaksesi tukea, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse (support@maxgaming.fi). Voimme vastata useimpiin kysymyksiin, mutta jos tarvitset lisätukea, katso kunkin valmistajan verkkosivuja. Yritämme vastata kaikkiin kysymyksiin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin. Muista kertoa tilausnumerosi kuin otat yhteyttä asiakaspalveluumme.



4.Palautukset ja vikailmoitukset
Saadaksesi palautusohjeet ja palautuksen rekisteröidyksi sinun tulee ensin ottaa yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse (support@maxgaming.fi ). Tämä koskee kaikentyyppisiä palautustapauksia (esimerkiksi takuu /avoin kauppa/ reklamaatio / vaihto). MaxGaming (MaxFPS AB) ei vastaa tuotteista jotka palautetaan ilman ensin tehtyä vika-ilmoitusta. On tärkeää että annat tuotteen viasta mahdollisimman tarkan kuvauksen sekä miten kyseinen ongelma ilmenee. Näin voimme tehdä nopean ja asianmukaisen arvioinnin tapauksesta.

Ota huomioon, että seuraavia syitä ei hyväksytä reklamaatioon tai takuuseen: palautukset jotka osoittautuvat virheettömiksi, virheellisestä käytöstä tai käsittelystä aiheutuneet viat, tuote palautetaan ilman riittävää virheen kuvausta tai jos palautuksella on puuttuva tai viallinen pakkaus. Jos palautusta ei hyväksytä tuote palautetaan lähettäjälle jolta veloitetaan toimituskulut ja muut aiheutuneet kulut.



5.Takuu
Jollei toisin mainita, tuotteillamme on 1 vuoden takuu. Muutamilla erikseen mainituilla tuotteilla on pidempi takuuaika. Kulutushyödykkeet, kuten tietyntyyppiset sähkömekaaniset komponentit, eivät kuulu takuun piiriin.
Tuotteita, jotka ovat vahingoittuneet huolimattomasta tai virheellisestä käytöstä ei korvata.



6.Avoin kauppa
Tarjoamme 60 päivän avoimen kaupan jonka aikana myönnetään palautusoikeus ostolle. Palautettaessa tuotteen tulee olla käyttämätön ja avaamattomassa alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas maksaa palauttamisesta aiheutuvat kustannukset sekä muut aiheutuneet maksut. Takaisinmaksu tuotteesta tapahtuu yleensä 1-2 viikon sisällä siitä kuin palautus on saapunut varastoomme.



7.Vaihto-oikeus
Sinulla on oikeus vaihtaa tuote, jos tuote täyttää avoimen kaupan tai takuun vaatimukset. Vaihto-oikeus ei koske tapauksia, joissa takuu käsitellään suoraan valmistajan kanssa tai jos jokin muu syy estää vaihdon. Tuotteen arvo vaihdettaessa on alhaisin laskutettu hinta ja se hinta joka on voimassa vaihdon hetkellä. Vaihdetun tuotteen palautusmaksu on ilmainen.



8.Reklamaatio
Tee valitus mahdollisimman pian virheen havaitsemisesta ottamalla yhteys asiakaspalveluumme (support@maxgaming.fi). Vastaanottaessasi väärän tuotteen tai tuotteen jossa on näkyvä vika ilmoita se viipymättä meille. MaxGaming (MaxFPS AB) vastaa palautuksen toimituskuluista.



9.Peruutusoikeus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on 14 päivän peruutus- ja vaihto-oikeus. Tämä tarkoittaa että sinun täytyy ilmoittaa meille (support@maxgaming.fi) jos haluat peruuttaa ostoksesi 14 kalenteripäivän kuluessa tuotteen vastaanottopäivästä lukien.

Jos päätät käyttää peruutusoikeutta olet vastuussa palautuksen toimituskuluista. Mikäli tilausta ei ole lähetetty, sen voi vielä perua ilman lisämaksua. Takaisinmaksu tapahtuu yleensä 1-2 viikon sisällä siitä hetkestä kun palautus on saapunut varastoomme.



10. Klarna Lasku ja Tili
Jotta voit käyttää Klarnan lasku- tai tilimaskuvaihtoehtoja, sinun täytyy olla yli 18 vuotias ja ilman mitään maksuhuomautuksia. Näitä palveluja suoritetaan yhteistyössä Klarna OY. kanssa.

Saat Klarnan ehdot täältä: www.klarna.com/fi/lisatietoa-meista/yhteystietojamme



11.Korttimaksu
Maksun voit suorittaa suoraan esimerkiksi VISA tai MasterCardilla. (Suojattu yhteys 3D Secure). Valittuasi korttimaksut painat kassalla "Osta" ja sinut ohjataan maksuyhteistyökumppanillemme, PayEx:iin, jossa voit täyttää kortin tiedot. MaxGaming (MaxFPS AB) :llä ei ole koskaan pääsyä korttitietoihisi. Nämä lähetetään salattuina PayExin kautta suoraan pankkiin. Turvallisuutesi takeeksi pankin vakuutus pätee myös sinuun virheellisen laskutuksen yhteydessä. Vakuutus on voimassa, vaikka MaxGaming (MaxFPS AB) joutuisi selvitystilaan tai konkurssiin. PayEx täyttää PCI-DSS vaatimukset.



12.Lunastamattomat lähetykset
Kun lunastamaton tilaus palautetaan meille, asiakas velvoitetaan maksamaan palautuksen toimituskulut.



13. Kuljetusvauriot
Kuljetusvauriot tulee ilmoittaa Postille (PostNord) ja asiakaspalveluumme samana päivänä kuin vastaanotat toimituksen. Muista kertoa tilausnumerosi.

Asiakaspalvelun löydät täältä: support@maxgaming.fi
Postnord Logistics: http://www.postnordlogistics.fi/fi/asiakaspalvelu



14. Tuotteita, joilla on alennettu hinta
Bulk tarkoittaa että tuotteella ei ole pakkausta. Useimmissa tapauksissa tuotteella ei ole käyttöohjetta. Joissakin tapauksissa tuotteen lisävarusteet puuttuvat.
Demo tarkoittaa että tuote on testattu. Joissakin tapauksissa tuotteen pakkaus, käyttöohje ja/tai lisävarusteet puuttuvat.



15. Muuta
Kaikki tuotteen käyttö/käsittely tapahtuu omalla vastuulla. Emme vastaa asioista jotka eivät ole meidän hallinnassamme -Force Majeure .



16.Muutoksia ostoehtoihin
MaxGaming (MaxFPS AB) pidättää itsellään oikeuden muuttaa nykyiset myyntiehdot.