Ota meihin yhteyttä!

Meillä MaxGamingillä on maailman parhaat asiakkaat, ja tietenkin varmistamme myös sen, että tarjoamme maailman parhaan asiakastuen. Saamme usein kiitosta tuen tarjoamasta hyvästä vastaanotosta ja ammattitaitoisesta asiakaspalvelusta, mistä olemme äärettömän ylpeitä. Rima on korkealla, emmekä tingi asikastuesta — sen on aina oltava huippuluokkaa.

Vastaamme samana päivänä valtaosaan arkisin ennen klo 15.00 saamaamme sähköpostiin. Jos et ole saanut vastausta 24 tunnin kuluttua (arkisin), suosittelemme, että otat meihin yhteyttä uudelleen.

Tukitiimimme auttaa mielellään, jos sinulla on kysyttävää tuotteista tai niiden julkaisupäivästä, toimituksesta maahasi, palautuksesta tai muusta aiheesta. Meillä on eri sähköpostiosoitteita erityyppisiä asioita varten, jotta saat oikean vastauksen juuri sinun kysymykseesi.


Ostoehdot
Muita kysymyksiä
Tänne kannattaa kääntyä, jos kysymyksesi ei sovi mihinkään edellä mainituista ryhmistä. Esimerkiksi jos olet löytänyt jonkin virheen nettisivuiltamme tai jos sinulla on ehdotuksia/kommentteja meille. Jos löydät tuotteen jonka mielestäsi meidän pitäisi lisätä valikoimaamme ilmoita meille! Täällä vastaamme myös B2B- ja sponsorointikysymyksiin.

Sähköposti: info@maxgaming.fi (Englanti/Routsi)

Muita kysymyksiä
Toimitustuki - Kysymyksiä toimituksesta?
Jos sinulla on kysyttävää tilauksen jälkeen niin käännyt tänne. Esimerkiksi, jos haluat tietää koska tilauksesi saapuu tai jos haluat tehdä muutoksia/perua kaupan. Paketin seurantatunnus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi kun tilauksesi on matkalla. Tämä viesti saattaa joskus päätyä roskakoriin joten tarkista sieltä ennen kun lähetät meille sähköpostia. Jos olet kadottanut tekstiviesti-ilmoituksen niin voit myös käyttää lähetys/seuranta-tunnustasi kun noudat paketin. Täältä saat myös apua jos haluat että lähetämme paketin seurantatunnuksen uudelleen.

Sähköposti: order@maxgaming.fi (Englanti/Routsi)
Älä unohda kirjoittaa tilausnumeroasi!

Toimitustuki
Ostotuki/Sales
Jos sinulla on kysyttävää ennen tilaamista niin käännyt tänne. Esimerkiksi, jos sinulla on kysyttävää tuotteesta, ehdoistamme tai jos tarvitset apua tilauksen tekemiseen. Täältä saat myös apua jos haluat tietää koska loppuunmyyty tuote on jälleen varastossa.

Sähköposti: sales@maxgaming.fi (Englanti/Ruotsi)

Ostotuki/Sales

Tänne käännyt jos sinulla on kysymyksiä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Esimerkiksi, jos tarvitset apua miten tuote toimii tai tarvitset apua vian etsinnässä.

Jos haluat tehdä tukipyynnön/reklamaation, ota aina ensin yhteyttä meidän asiakaspalveluumme: support@maxgaming.fi (Englanti/Ruotsi). Lähetämme lisää ohjeita sinulle kun olemme saaneet viestisi. Mainitse tilausnumero otsikossa.

Älä unohda kirjoittaa mistä tuotteesta on kysymys ja mitä vianetsintää olet testannut. Suosittelemme aina tuotteen testausta eri tietokoneessa/pelikonsolissa nähdäksemme liittyykö ongelma tuotteeseen vai tietokoneeseen/pelikonsoliin.



If your inquiry involves a DXRacer product, please contact dxracer@maxgaming.com
Tuki/Support